عواملی که هنگام خرید یک دستگاه CNC دست دوم باید در نظر گرفت

عواملی که هنگام خرید یک دستگاه CNC دست دوم باید در نظر گرفت

عواملی که هنگام خرید یک دستگاه CNC دست دوم باید در نظر گرفت

هنگامی که شما صاحب مشاغلی هستید که قطعات تولید می کند یا در برش دقیق تخصص دارد، یک دستگاه CNC می تواند به طور تصاعدی پتانسیل تولید شما را افزایش دهد. با این حال دستگاه های سی ان سی بسیار گران قیمت هستند، به همین دلیل، بسیاری از صاحبان مشاغل به جای هزینه کردن برای خرید برای دستگاه جدید، خرید یک دستگاه CNC دست دوم را ترجیح می دهند. این امر می تواند یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه باشد، به شرطی که دستگاه در شرایط خوبی باشد و به طور منظم نگهداری شود. زمان خرید دستگاه cnc دست دوم از بهترین مراکز از مجموعه شرکت راش ماشین ، موارد زیادی است که باید در نظر بگیرید که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.در ادامه همراه ما باشید.

اولین چیزی که هنگام جستجوی یک دستگاه CNC کارکرده باید به خاطر داشته باشید این است که مطمئن شوید این دستگاه قادر به تولید خروجی مورد نیاز شماست.

راهنمای خرید دستگاه cnc دست دوم

هوشیار باشید

خرید دستگاه دست دوم معمولاً بیش از خرید دستگاه جدید به تحقیق نیاز دارد. هوشیار باشید و لیستی از نیازهای دستگاهی را که می خواهید خریداری کنید تهیه کنید. از تفاوت بین مدل های مشابه آگاه باشید و در صورت امکان مشخصات فنی را با سازنده مجدداً بررسی کنید.

یکی دیگر از مواردی که همیشه باید قبل از خرید هر دستگاه CNC دست دوم به خاطر داشته باشید، بهره وری دستگاه است. شما دلایل خاص خود را برای خرید دستگاه دارید و از این رو دستگاه باید سریع و خوب کار کند. همیشه می توانید از فروشنده بخواهید که نحوه کارکرد دستگاه را به شما اطلاع دهد، همچنین می توانید دستگاه را تست کنید تا مطمئن شوید که همانطور که گفته شد کار می کند.

قیمت

همچنین هنگام خرید ماشین تراش CNC باید همیشه قیمت آن را بررسی کنید. بنابراین همیشه خوب است ، تحقیقات خود را انجام دهید و سعی  کنید بهترین فروشنده را پیدا کنید که قصد دارد دستگاه خود را با قیمت مناسب به شما بفروشد.

خرید دستگاه سی ان سی دست دوم

سن دستگاه

دستگاهی که خیلی قدیمی است، ممکن است از فناوری قدیمی برخوردار باشد. این امر می تواند به این معنا باشد که با استانداردهای فعلی (زمان پردازش، سرعت سریع و غیره) مطابقت ندارد. اما این موضوع همچنین می تواند به این معنی باشد که قطعات آن ها در صورت خراب شدن در بازار موجود نیستند و این دستگاه ها قطعات جدید را پشتیبانی نمی کنند. زمان خرید دستگاه سی ان سی دست دوم حتما این موارد را در نظر بگیرید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

بازرسی کنید

هر آنچه فروشنده می گوید را کورکورانه باور نکنید. تمام عملکردهای دستگاه را بررسی کنید. اگر مهارت کافی در انجام این کار را ندارید، می توانید از خدمات یک مکانیک باتجربه استفاده کنید که می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

درخواست مستندات کنید

سعی کنید تا آنجا که می توانید اسنادی مانند قبض های اصلی، کتابچه های راهنما و تاریخچه تعمیرات را در اختیار داشته باشید.در صورت بروز مشکلی در تاریخ بعدی، این مطمئناً به شما کمک خواهد کرد.

اگر تمام این مراحل را دنبال کنید، می توانید بهترین دستگاه سی ان سی دست دوم را خریداری کنید. تیم فروش در شرکت بازرگانی راش ماشین می تواند به شما در یافتن دستگاه مناسب و پاسخگویی به سوالات مربوطه کمک کند. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا هر سوالی درباره انتخاب دستگاه مناسب دارید بپرسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *