دستگاه های برش لیزری نو و کارکرده

دستگاه های برش لیزری نو و کارکرده

دستگاه های برش لیزری نو و کارکرده

در طی ده پانزده سال اخیر با افزایش جمعیت و ساز و کارهای چوبی مهندسان و مدیران صنعت های چوب و سی ان سی از جمله شرکت توانمند و بزرگ راش ماشین با روی آوردن به ساختن دستگاهی که توانایی برش به صورت لیزری را دارا باشد، چرا که بسیاری از طرح های زیبا و قشنگ را می توان با دستگاه برش لیزر به راحتی زد و در دکوراسیون های ساختمان در اشکال و ابعادهای مختلف استفاده کرد.

با استفاده از این نوع تکنولوژی لیزری می توانیم انواع و اقسام کارها را از جمله چوب، ام دی اف، فلزاتی همچون استیل را برش و حکاکی کنیم به طوری که توسط دستگاه برش لیزر می توانیم طرح ها و متریال های مختلفی را پیاده سازی کرد.

طرز آماده سازی برای برش توسط دستگاه :

در مرحله اول باید طرح و متن یا تصویری که مدنظر خودمان هست را به فایل های کامپیوتری تبدیل کنیم و بعد در مرحله دوم به دستگاه برش لیزری ارسال می کنیم و در مرحله آخر منتظر می مانیم تا طرح دلخواه ما به طور دقیق برسی و آماده گردد که این بستگی به نوع لیزری هم که انجام می دهیم دارد و بسته به نظر ما می باشد، مثلا می تواند برروی پارچه، چوب، سنگ، شیشه، پلکسی درست شود.

دستگاه لیزر

دستگاه های برش لیزری نو و کارکرده

مزیت هایی که دستگاه های برش لیزری می توانند داشته باشند به شرح زیر اشت:

  1. بهترین حکاکی بدون کوچک ترین عیب روی انواع متریال در دکوراسیون های داخلی
  2. ساخت انواع دکورها، درب ها، تابلوهای دیواری
  3. ساختن انواع لابی و تزئین نمایشگاه ها

حکاکی در اصل به چه معناست:

به هر نقش و نگاری و برجستگی بر روی درب ها، فلزها، سنگ ها و چوب ها عملیات برش حکاکی می گویند. در زمان گذشته حکاکی توسط دست افراد با ابزارهای خیلی ساده صورت می گرفت، چرا که دقت زیادی باید صرف می شد و ممکن بود با کوچک ترین خطا دیگر ازبین برود.

قطعه کار که باعث می شد فوق العاده ضرر داشته باشیم و از همه مهم تر فاصله زمانی بود که به طول می انجامید تا کار تمام شود که واقعا نفس گیر بود. پس متخصصان از جمله شرکت راش سی ان سی شروع به ساخت و تولید انواع مدل های لیزری به صورت نو و کارکرده با بهترین قطعات و آپشن کرده است.

انواع برش های لیزری که در ادامه به ان خواهیم پرداخت :

  • برش لیزری آلومینیوم در این برش لبه ها دارای سطحی صاف و صیقلی و براق خواهند بود
  • برش لیزری فلزات
  • برش لیزری استیل
  • برش لیزری اهن
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *