دستگاه لبه چسبان نو و کارکرده

دستگاه لبه چسبان نو و کارکرده

دستگاه لبه چسبان نو و کارکرده

تعریفی کلی در باره صنعت چوب و زیبایی و تاثیرگذاری بیشتر قطعه کار ما این است که لبه ها و گوشه های کناره های کار زیبا و براق به نظر برسند از این رو مهندسان و کارشناسان ایرانی از جمله شرکت بزرگ راش ماشین شروع به ساخت و تولید دستگاه هایی کرده اند که پس از روکش کردن قطعه چوب بتواند کناره های کار و دور تا دور کار را نیز روکش کنند. از این رو شرکت بزرگ راش ماشین که در تولید دستگاه های سی ان سی نیز پیش رو است، شروع به ساخت دستگاه هایی کرده است که به آن دستگاه لبه چسبان پی وی سی گفته می شود، این نوع دستگاه ها توسط این مجموعه هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم و کارکرده نیز خرید و فروش می شود.

به طور کلی کار با دستگاه لبه چسبان به شرح زیر است:

این دستگاه نوارهای پلیمری پی وی سی و چسبی را به دور قطعه کار می چسباند تا قطعه ای که تحویل می گیرید هم از لحاظ مقاومتی و هم از لحاظ زیبایی، عالی باشد و مهم تر از همه ضد آب نیز باشد.

در سالیان گذشته از اتوهایی استفاده می شود که نوارهایی پشت چسب شده داشته باشد، این نوع دستگاه ها بسیار طرفدار دارد. موضوع بسیار مهم در این زمینه نتیجه کار است که به دلیل زمان و انرژی زیادی که صرف میشد و از همه مهم تر سرعت پایین آن، مورد رضایت افرتئ قرار نمی گرفت.

دستگاه های لبه چسبان در انواع و ابعادهای مختلفی و ایستگاه های مختلفی تولید و ساخته می شوند و روانه بازار می گردند که به تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت:

  • ایستگاه اره سروته زن
  • ایستگاه پولیش
  • کرنر زن تکی
  • ایستگاه چسب
  • ایستگاه پیش گرمکن
  • ایستگاه اسپری کن
  • ایستگاه نوار جلو برنده ما

چند نکته که در خرید دستگاه لبه چسبان باید به آن ها توجه داشته باشیم:

  1. دمای محیط به طور معمول باید از بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد باشد و خارج از این درجه حرارت دستگاه به درستی عمل نمی کند و ممکن هست کار ما را خراب کند.
  2. برش اولیه صفحات است
  3. نگهداری چسب که در معرض نور مستقیم خورشید نباید باشند
  4. پولیش و قطعه کار آماده شدی ما
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *