دستگاه سی ان سی سه و چهار محوره نو و کارکرده

دستگاه سی ان سی سه و چهار محوره نو و کارکرده

دستگاه سی ان سی سه و چهار محوره نو و کارکرده

شما اگر در صنعت چوب هستید و نیاز کاملی به دستگاه های سی ان سی چوب دارید باید به این نکته توجه بفرمایید که با توجه به نیاز و کسب و کاری که دارید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. نوع مرکزی که برای خریداری دستگاه سی ان سی انتخاب می کنید، حائز اهمیت می باشد. شما عزیزان می توانید بهترین مدل های دستگاه cnc و قطعات مصرف آن را از مجموعه راش ماشین خریداری کنید.

اصلی ترین نکته در رابطه با خرید دستگاه که بسیار مهم هم است، وابستگی دستگاه با شغلی است که ما داریم. به طور پیش فرض ما باید از قبل تعیین کرده باشیم که دستگاه چه مدلی از سی ان سی است و برای انجام چه کاری می خواهید دستگاه را خریداری کنید.

مهندسان ایرانی شرکت هایی بنا و ساختند که تمامی دستگاه ها در مدل های مختلف و کارایی های مختلف به نمایش گذاشته شد و توسط افراد زبده به تمامی مشتریان اطلاع رسانی شده است. هر کس وابسته به نیاز خود می تواند از کارایی و آپشن های دستگاه کاملا اطلاع پیدا کند. از میان شرکت های همکار و عزیز شرکت بازرگانی راش ماشین شرکتی پیشرفت فوق العاده ای نسبت به بقیه شرکت ها از لحاظ کیفیت و کمیت می باشد که سابقه کاری شانزده ساله دارد.

در مورد بعدی چیزی که خیلی مهم است در رابطه با خرید دستگاه ها، دقت دستگاه و سرعت دستگاه هست یعنی متناسب با کاری که ما می زنیم نسبت تعیین شده ای برای دستگاه تعریف شده است، مثلا در کار های ظریف مثل جواهرات یا طلا ها اصولا باید دقت کار ما بسیار بالاتر از کار های دیگر باشد.

دستگاه cnc سه محور4200

دستگاه cnc سه محور

در مرحله آخر خرید دستگاه هست و این که پس از بارگیری اپراتوری احتیاج هست که بتواند با دستگاه به راحتی کار کند و با دستگاه و آپشن هایی که روی دستگاه قرار دارد آشنایی کاملی داشته باشد.

در مرحله اول قرارگیری دستگاه های سی ان سی هست که اصولا باید فضای باز وبزرگی داشته باشیم.

در مرحله دوم دستگاه آتش نشانی داشته باشیم.

در مرحله سوم میزان سر و صدای کارگاه ما با دیسی بل سنجیده شود.

در رابطه با دستگاه نکاتی که حتما باید به آن ها توجه نمود :

روغن کاری دستگاه پیش از روشن کردن آن که این کار در دستگاه های اتوماتیک به صورت خودکار و بدون دخالت دست انسان صورت می پذیرد.

به شما عزیزان توصیه می کنیم در حین کار با دستگاه، لباس کار حتما بپوشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *