صادرات دستگاه cnc

صادرات دستگاه cnc توسط راش ماشین در کشورهای مختلف

صادرات دستگاه cnc توسط راش ماشین در کشورهای مختلف

صادرات یکی از موثرترین پارامترهای رشد اقتصادی هر شرکتی به شمار می ‌آید و می‌ تواند زمینه های اشتغال زایی و همچنین ارز آوری را به کشور فراهم کند. صادرات جزء بالاترین اهداف هر کشور محسوب می ‌شود به طوری که تمرکز قطب های اقتصادی دنیا مانند آمریکا، چین، آلمان، ژاپن و دیگر کشورهای توسعه یافته بر روی تولید باکیفیت و صادرات می ‌باشد.

کشور ایران نیز مانند دیگر کشورهای در حال توسعه به دنبال تقویت تولید خود و سپس بازاریابی در کشورهای همسایه و به دست گرفتن بازارهای مختلف همسایگان خود می‌ باشد، به طوری که در برخی بازارها موفقیت هایی را کسب کرده است ولی در زمینه صادرات انواع ماشین آلات صنعت چوب و دستگاه های cnc هنوز نتوانسته است که سهم خود را در بازارهای جهانی مشخص کند.

چالش های صادرات دستگاه cnc در ایران

صادرات دستگاه های cnc مانند هر محصول دیگری با چالش های مختلفی همراه است که بدون شناخت صحیح از این چالش ها موفقیت در این بازار امکان پذیر نمی ‌باشد.

یکی از این چالش ها نوسانات زیاد در قیمت ارز می ‌باشد که منجر به روبه رو شدن با چالش های غیر قابل جبران در صادرات می شود و صادر کننده دچار ضرر و خسارت مالی می شود.

از دیگر چالش های موجود مشکلات تبادلات ارز و تحریم های مالی و بانک های ایران می ‌باشد که باعث ناامن شدن معامله ها و بحران هایی برای تاجرهای ایرانی شده است.

چالش های صادرات دستگاه cnc در ایران

دیگر چالش اصلی دیگر کمبود مواد اولیه و قیمت بالای آن ها می باشد که تولید بسیاری از کارخانه ها را کاهش داده و باعث شده بعضی از تولیدی ها از مواد اولیه با سطح کیفیت پایین تر استفاده کنند.

دستگاه های cnc به کشورهای زیر توسط شرکت راش ماشین ارسال می شود:

  • عراق
  • کردستان
  • عمان
  • ترکیه
  • آسیای شرقی
  • مالزی

مزیت صادرات دستگاه cnc

صادرات جزء ارکان اصلی هر کشور به حساب می آید و دارای مزایای بسیاری می‌ باشد، از این رو صادرات دستگاه cnc نیز مزیت های زیادی به دنبال دارد مانند:

1-ارز آوی

صادرات دستگاه های سی ان سی با ارز آوری زیادی همراه است و با ورود دلار و یورو به کشور می‌ تواند به ثبات قیمت ارز در داخل کشور و حفظ ارزش پول ملی کمک شایانی کند.

2-بازاریابی بین‌ المللی

از دیگر مزایای صادرات گسترش بازار هدف می‌ باشد و به غیر از بازار داخلی می‌ توان روی بازار گسترده خارج از کشور نیز حساب کرد.

3-تقویت برند کشور

صادرات ماشین آلات صنعت چوب می‌ توانند به تقویت برند کشور در بازارهای جهانی منجر شوند. این برند مثبت می‌ تواند تصویر مثبتی از کشور را ایجاد کرده و به تجارت و گردشگری نیز کمک کند.

4-پیشرفت تکنولوژی و نوآوری

توسعه صادرات دستگاه cnc می‌تواند به پیشرفت تکنولوژی و نوآوری در این حوزه کشور کمک کند. تجربه بازارهای جهانی می‌تواند ایده‌ ها و نوآوری‌ های جدید را تحریک کرده و توسعه ماشین آلات صنعت چوب را تسریع کند.

صادرات دستگاه cnc توسط راش ماشین

صادرات دستگاه cnc توسط راش ماشین

کارخانه راش ماشین این افتخار را دارد که به‌ عنوان بزرگترین شرکت دانش بنیان تولید کننده ماشین آلات CNC و صادرات ماشین آلات صنعت چوب کشور همواره در کنار صنعتگران حاضر بوده و مسیر تحقق و دستیابی به اهداف و برنامه‌ ها را سریعتر نماید.

ماشین سازی راش تولید کننده و عرضه کننده حرفه ایی، از مجموعه پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات CNC، بر اساس نو آوری و فن آوری در مرکز ایران می باشد که با بیش از 3 دهه سابقه موفق در تولید و صادات موفق باعث گردید رتبه نخست در میزان فروش سالیانه دستگاه های CNC را در خاور میانه به خود اختصاص دهد و %50 از سهم بازار داخلی را شامل شود.

بازار هدف ماشین سازی راش

صادرات کلیه دستگاه های cnc راش ماشین توسط گروه ماشین سازی راش به عمده کشورهای خاورمیانه از جمله آذربایجان و ترکیه و عراق و عمان و امارات صادر گردیده است.  شرکت راش تولید کننده و عرضه کننده محصولات سی ان سی در ایران و خاورمیانه با بیش از 16 سابقه کاری درخشان است.

بازار هدف ماشین سازی راش

جمع بندی

در آخر باید گفت که لازمه صادرات تولید باکیفیت، نوآوری و تولیدی مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا می‌ باشد. ماشین سازی راش با بهره بردن از مدیریت قوی و همچنین کارکنان و کارشناسان متخصص و زبده توانسته در بازار بین‌ المللی وارد شده و سهم خود را در کشورهای مختلف پیدا کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *